Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

06.00

Vaknade 06.00 av klockan ringde, Ronny skulle upp,, tjatade på han i en halvtimme, sen gick han upp.
Och så vart jag irriterad på Tic, hon är så fjantig, hon går bara på lådan om det är en speciell kattsand, det ska va små sandkorn, annars går hon inte dit. Och nu har vi en annan,, så hon hittar nåt som ligger på golvet, och jag hade lagt mina byxor på golvet bredvid min säng, å såklart står hon där och krafsar, då har hon kissat där. Suck... Så jag får väl lov att köpa ny kattsand idag igen, men det är lika bra, orkar inte torka kiss & bajs. :P

Gick å lade mig 22 igår, så jag är rätt pigg idag iaf. Håller på att tvätta sängkläderna just nu, lika bra att göra det i tid, så dom torkar tills ikväll. Vill inte byta till några andra heller, jag gillar dom där. :)

Ska till bvc kl 14 idag, sen går jag runt rödmyren, sen willys.. bara det inte blir spöregn, då går jag hem på en gång. :P

Är nåt inredningsprogram på tv3 just nu, rätt kul, jag älskar inredning, har alltid gjort det och kommer alltid göra det. :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback