Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Badrummet

Nu har jag gjort rent hela badrummet, fixat massa tvätt, duschat m.m.
Pratade med Ronny, vi ska ta en promenad till Färnäs sen, hämta lite pengar, sen in och köpa färg på vägen 2he3m,11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111,, en av katterna hälsar, svartis. :P hehe..
Dom tycker det är intressant med allt som rör sig på datorn så dom kommer lite för nära ibland. :P
Jo men köpa färg, sen in på willys och köpa nån mat, sen hem..
Så det  blir en promenad på över 1 timme idag med, skönt!
Imorgon ska vi till BVC, så då ska jag ta en rundtur i noret på samma gång så då blir det en långpromenad då också. :)
Hoppas vädret håller sig bara, är varken sol, regn eller nåt idag, det kan ju få va lite sol, men det lär det väl inte bli. :P

Fan va jag längtar tills det blir mer sol, så man kan sitta ute och sola! :D
Förra sommaren satt jag ju mest inne och var gravid.. :P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback