Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dröm

Hej!
Inatt drömde jag att jag handlade massa nytt smink. :D Så kul, nu vill jag ha pengar . :P Men får vänta 1 vecka till. En vecka går fort.. :)

Gick upp 7 imorse, lade mig efter efterlyst igår, så jag var rätt pigg när klockan ringde och Ronny skulle upp.
Det var 0,1 grader ute nyss, usch va kallt. Tur att jag inte ska ut nåt nu på morgonen. ;)
Jag ska nog baka lite i helgen, vart sugen på såna där moccarutor, åt såna hos Helen & Henkan förra helgen, och dom var jättemumsiga. :)

Fast nu var det så längesen jag bakade så vi får se hur goda mina blir haha. Sist jag bakade var innan dopet, då gjorde jag nå brownieskakor, men jag vågade inte ta fram dop på dopfikat, haha, jag var inte nöjd med dom så dom fick ligga i sin burk. :P

Föresten, jag har en liten fråga som jag vill att alla svara på:

HUR OFTA BYTER DU TANDBORSTE? :p

Kommentarer
Postat av: Ida

Mycket :)

Nepp. Moderaterna är så jävla mycket bättre än socarna.. Men sen håller jag ju på dem också.

2008-04-11 @ 08:39:24
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback