Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duk

Har fixat lite på balkongen nu, gjort rent bord + stolar, sen kom syrran hit, vi gick till ÖB å köpte en duk till bordet ute, och så köpte jag chokladpudding, så gott! Var jättelängesen jag åt det, så ikväll ska jag mumsa lite. :)
Kommer nog bli snyggt på balkongen sen när partylite grejerna jag beställde hos Therese kommer.

Vi gick även in på KappAhl, dom har 25% rabatt på alla byxor,, jag vill ha nya byxor, hoppas det finns nåt snyggt på Fredag. :) Hoppas jag har råd också. :)

Nu har mamma hämtat syrran, så nu ska jag fortsätta fixa på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag:)

2008-04-23 @ 15:15:12
URL: http://wiiiberg.devote.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback