Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duktig Hugo

Jag trodde vi skulle va på bvc kl 16, men när jag var halvvägs kollade jag på bvc kortet, och det var ju 15.30 jag hade tid. Så då fick jag skynda mig, vart alldeles svettig haha.
Sol ute nu också, så nice.

Allt gick iaf bra, det var 6 månaders kontoll, allt var bra, all motorik, hörseln, dom klämde & kände lite överallt på han, först kände dom bara 1 pungkula, men sen kände dom båda hehe, vart lite nervös där..

Och så fick han vaccin, han sa inte ett knyst när dom stack han, så duktig min son är. :) Är stolt en stolt mamma. :)
Hoppas han inte får nå biverkningar bara.

Sen vägde vi, han väger ca 7800, så han har gått från 7125 till 7800 på typ 1 månad, hehe.
Och längden är 68.5. Sist var han 67 lång, så det börjar bli liksom lagomt nu, han ligger på medel linjen på kurvan i alla grejer nu, vikt, längd & huvudomfång. Förut har han ju legat lite långt över medel på längden och under medel på vikten, men nu är det som sagt lagomt. :)

Och så fick vi nya AD droppar. Nästa gång vi ska dit är i Juni, då är Hugo 8 månader. :P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback