Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Food

Nu har vi ätit å grejat, det vart spagetti & köttfärssås, som vanligt. :P Men jag älskar min hemmagjorda köttfärssås. :D

Sen bar vi ner 2 dörrar som har setat i ingången till v-rummet, men nu ville jag inte ha dom där längre,, så nu är dom i förrådet. Skönt å få bort dom, dom passar inte in..

Hugo vägrar äta broccolipureé, hur ska man göra?
Ska man "tvinga" i han så att han lär sig äta det, eller ska jag strunta i att ge han det nåt mer?

Kommentarer
Postat av: Jessiie

Gillar han de inte så ska du nog hoppa det .. eller var de första gången?
Man kan ju inte äta allt :)

2008-04-11 @ 13:59:19
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback