Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

forts..

Ronny ringde, så jag sparade förra inlägget så det inte skulle försvinna, av nån anledning..

Men iallafall så gick allt bra på bvc.
Hugo´s utslag han får ibland på kinderna är helt naturliga, sånt är tydligen vanligt att bebisar kan få.
Och eftersom både jag & min syster har haft så när vi var små så då sa läkaren att det var likadant på Hugo.
Så det är ingen allergi alls, som svärmor tror.
Så vi ska bara smörja in med fuktkräm då och då så försvinner det av sig självt sen.

Nu ska jag dammsuga, sen laga korvstroganoff & ris, eller ska jag ta bulgur till? vet inte, får se.

Kommentarer
Postat av: J

Gud vad roligt att ha barn!
Kolla gärna in min blogg :)
Kram

2008-04-29 @ 19:55:50
URL: http://jahwanna.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback