Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag!

Fredag igen, tiden bara rinner iväg. Snart sitter man väl här och är 40. :P Eller nja, jag sitter nog inte precis här då, inte samma lägenhet, inte samma "stad" heller hoppas jag!

Fick sova hela natten inatt igen, skönt. Gick upp 8.15 typ. Satte igång en tvätt,,
Idag ska jag & Ronny gå till hans pappa när Ronny har slutat, ca 14 tiden,, sen handla lite på vägen hem,,
Sen ikväll ska vi på middag hos Henkan & Helen! Ska bli trevligt!! :D

Va med i min TÄVLING för f*n. :P Ingen som vill va me, då kommer det inga roligare tävlingar i framtiden heller. :P
Har blivit sponsrad av jo-line shop, så det blir lite spännande grejer som händer om ett litet litet tag. :)

Nu ska jag mata min söta son, sen mata mig själv. :P
Puss så länge,,

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback