Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi :)

Fick söta kommentarer i dom förra inläggen, tack :) Nu vart jag lite gladare. :D

Har iaf varit ute & gått i över 1 timme, sen hem, gav Hugo mat, gjorde mat åt oss fisk & potatis & citron, mums :) , sen har vi gosat med lilla Hugo, och nu ligger han i sin säng och leker som han brukar göra innan han ska sova. :)

Syrran är kattvakt hos brorsan ( Adde ) , Adde & Kerstin är i Uppsala hos hennes syster, eller vad de va. :P
Så vi får se om Jessica kikar hit en sväng sen? Jag tänkte gå dit, men vart så mätt å så har jag ont i fötterna, har trasiga skor, inte skönt å gå långt i :P Och orka gå i högklackat just nu, nej..
Måste köpa nya såna också, längtar tills jag får pengar!

Jag funderar på om jag ska ha ljusparty i maj, men jag vet inte om jag får ihop nå folk..
Jag känner som sagt inte lika mycket folk som jag gjorde förr, och dom jag känner är väl inte så intresserade av ljus & sånt eller så har dom inte råd just nu.. Och om ingen köper nåt så är det bara onödigt att ha ett ljusparty.. Jaja..
Nu ska jag på toa. :P

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg på er ! Kram madde

2008-04-12 @ 21:14:55
Postat av: mims

ha en trevlig kväll :)

2008-04-12 @ 21:34:52
URL: http://mims08.blogg.se
Postat av: Florence

Svar: varsegod^^
Tack!
GOd natt

2008-04-12 @ 23:57:40
URL: http://floor.blogg.se
Postat av: carro

ja det är underbart
ha en toppen dag!

2008-04-13 @ 06:43:08
URL: http://lovelyc.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback