Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Just ja

Just ja, har totalt glömt bort att avsluta min tävling.

Vinnaren är : söta Marlene! :)

Vet att du läser det här, så vi får ses nån dag så får du halsbandet. :)

Och eftersom hon var den enda som va med i tävlingen, så var det inte så svårt att dra vinnaren hehe. :P

Jag har fler grejer att tävla ut, men ni var ju så dåliga på att va med, så jag vet inte hur jag ska göra..

Ge mig tips på vad ni vill vinna för nåt! Please :P Tycker det är kul med  tävlingar, men det är ju en fördel om det är nån som vill tävla också haha.

Kommentarer
Postat av: ida

Vad finns det för saker du kan ha i en tävling då? E de egna saker eller saker du får? typ reklam..

2008-04-28 @ 22:27:58
URL: http://gullgull.blogg.se
Postat av: marlene

jag vann:P jag som aldrig vinner något:P haha ja vi får grilla en annan dag gumman:) fan jag vart bra på arslet i lördags å mådde skit i söndags och igår:P haha man e inte lika alert som förr i tiden:P puss

2008-04-29 @ 06:39:05
URL: http://marlene1983.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback