Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

KRASCH

Har varit på mora ett x antal timmar, först med Marlene m.familj, kika i affärer, gick till burgers bar och köpte nåt litet så vi kunde sitta där och mata våra bebisar, sen gick jag till mamma. Fick vänta där en liten stund tills hon slutade, det vart strömavbrott i hela gågatan haha, komiskt.

Sen åkte vi till Jysk, köpte dynor till stolarna som jag har på balkongen, å lite små saker.
Sen vart det ÖB, köpte bland annat tandborstar, tandkräm, å lite små saker,
och så höll jag & Hugo på att bli dränkta i typ ättika eller va de var.

Jag hade ju Hugo sittandes i den där "stolen" i kundvagnen som barn ska sitta i, och jag gick helt lugnt som vanligt förbi en hylla, sen helt plötsligt så såg jag att flaskorna med ättika å sånt i hyllan alldeles bredvid mig rörde på sig, och jag sprang bakåt, krasch sa det så låg det en massa glasflaskor över hela golvet. :P
En kärring hade på andra sidan hyllan ställt upp typ kattlådor eller va de var, och hon tryckte in dom för långt, så alla flaskor på andra sidan hyllan ramlade ner.

Och JÄVLA TUR för henne att jag hann springa bakåt, annars hade Hugo fått allt på sig. Det skvätte såklart massa på oss, nån brun sörja, stank äckel. Men det är tur att man har reaktioner alltså, annars hade ju Hugo gjort illa sig jättemycket. Min lilla älskling. Usch jag fick nog en liten chock, skitläskigt när det är på väg att hända nåt med ens bebis!
Men dom fick städa haha, det var ju bara jag & Hugo som var just där allt ramlade ner, och jag var livrädd först att dom skulle tro att det var jag som hade ner allt, men det var det inte. :P
Hugo vart såklart jätteledsen, vart ju en jävla smäll där.

Sen gick vi till kassan iallafall, och åkte till matekonomen och handlade massa mat, och tog ut 3 klädpaket. : )
Kom inte ens ihåg vad jag hade beställt, så det var skitkul att öppna å se va de va. :)
Hade ju beställt grejer för 1100. :)

Men det var iallafall:  1 par hipster trosor, 2 par rosabruna prickiga trosor, ett rosa linne, ett blått blommigt linne, en grå mjukis dress, ett stort lakan som är till hela dubbelsängen, 2 stora handdukar, ett smink set,
leggings, det var nog allt tror jag. :P
Lägger ut bilder på dagens inköp sen!

Och så handlade jag ju massa på mora också: 2 bodies åt Hugo, en solhatt åt Hugo, ett rosa coolt nagellack,
nya skor som jag kan ha när jag ska ut å gå och när jag inte orkar gå i klackskor. :P , å lite annat.
Men som sagt, det kommer bilder sen. : )

Nu ska jag käka donken mat, orkar inte laga nåt idag, så vi unnar oss fet mat. :P

Har ont i fötterna kan jag säga, har ju varit ute å gått i ca 4-5 timmar, varav 3 timmar var i nya skorna som jag inte gått in än. :P

Men nu ska jag äta. Puss

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ska bli kul att se bilder på det du beställt ^^

O vilken tur att ni inte fick glasflaskorna över er! :S

2008-04-25 @ 17:51:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback