Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Libero

fick mer rabattkuponger från libero idag, det är skitbra. Har fått såna ända sen Hugo föddes, har inte ens hunnit använda alla,, Har bland annat rabattkuponger på 50 kr på blöjor, och ett storpack kostar ca 95kr, så det blir ju inte dyrt alls. :) Ett storpack blöjor räcker iaf en månad har jag märkt. Om Hugo inte har diarré då. :P

Har hängt tvätt, satt igång en till, gett Hugo lunch, duschat, fixat lite tradera grejer, pratat i telefon, m.m.
Mamma & syrran kommer vid 15 tiden istället, men då tar vi en promenix. :)

Kanske ska följa Marlene m. sin lilla familj på mora på torsdag, vore skoj, var alldeles för längesen vi sågs nu.

Och undrar om Carro inte snart ska till Dalarna? Jag har för mig att det var i slutet på april/början på maj?
Då måste vi ses gumman! Vi har fan inte setts på nå år nu, fan. :(
Jag ska åka till dig nån gång också (göteborg). :)

Nu ska jag sminka mig så jag har det gjort.
Testade en ny mascara idag, den sög.. Är typ bara "lash architect" från L'oreal som jag tycker är bra.
Av dom jag har testat då. :P Men den är jättebra så jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: N

jag har sett dom en gång :) fick inte gå när jag var mindre =/ jo för att det är jättetrångt emellan mina tänder, så dom har åkt ihop liksom "över" varandra. Jättejobbigt med tandtråd eftersom det är så trångt +
att jag tycker de är fula .. :)

2008-04-08 @ 16:36:30
URL: http://nuttsie.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback