Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lista =)

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Använder fler än 3, men några är rengöring till ansiktet, ansiktsvatten, hudkräm, handkräm m.m.
Äter helst till frukost: Nåt gott mörkt bröd med makrill på :)
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: Badar inte utomhus. :P Haha
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: New York, eller typ Italien
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: 2 kanske
Ser helst på TV: Desperate housewives, SATC, m.m.
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Simning kanske
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Inget :P
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Köpa hus, spara massa åt Hugo, resa, shoppa såklart
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: Sitta i en vattenpöl
En maträtt som skulle ätas varje dag året om:
Tacos eller spagetti & köttfärssås
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: Ångrar mycket
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Ett år utan julafton



Sitter just nu och väntar på att Hugo ska vakna, så ska han få mat.  Så jag gjorde denna lista i brist på nåt att göra. :P


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: 24.e april .. Hehe ja jag vet de där redan !

2008-04-18 @ 14:59:52
URL: http://FriidaVs.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback