Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag!

Yey det är värsta braiga dagen idag. :)
Känner mig på topp och är verkligen fest sugen. :)

Imorse var Ronny så snäll så att han gick upp tidigt och matade Hugo, sen somnade Hugo om och Ronny gick till Färnäs,, så jag fick sova en stund till. Var riktigt skönt, behövdes. Och så känns det bra, om jag skulle gått upp ca 7.30 som vanligt skulle jag va dö ikväll och bli skitfull alldeles för tidigt haha. Sömn behövs innan jag ska dricka.. :P
Sen gick jag iallafall upp, duschade, gjorde en ansiktsmask, har gjort pedikyr, ska snart ge Hugo lunch, sen ska jag göra manikyr, torka håret och platta det så jag har det klart. Sen till sist sminka mig & njuta av en öl. :)
Ska åka till Therese typ 16.30 tiden. Mamma skjutsar, så slipper jag gå och riskera att bli svettig hehe.
Är ju iallafall en bit till Therese.

Hugo sitter just nu i gåstolen och leker med stereodosan, han trycker på knapparna och råkade nyss höja så det vart skithögt :P Han såg jättefundersam ut när det vart så högt. :P

Har tagit kort på gårdagens inköp också, iallfall endel av det, ska lägga in snart.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt härligt :)

2008-04-26 @ 13:18:40
URL: http://bumpa.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback