Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

mer foton

Har fixat med mer foton nu, men nu är jag lite trött så jag orkar inge mer ikväll. :P

Funderar på vad jag ska ha på mig imorgon kväll? Ska pröva lite imorgon så får vi se vad jag känner mig bekväm i. Å så ska jag ha skor också, om jag ska gå hem från dit vi ska så finns det ju en risk att jag bryter benen om jag har för höga klackar,, haha,, jag vet hur jag kan va när jag är full. :P

Har inte orkat knäppa kort på mina inköp än, gör det imorgon.

KOM IHÅG MIN TÄVLING SOM AVSLUTAS PÅ SÖNDAG , HALSBANDETS VÄRDE ÄR 198 KR.
Man kan faktiskt va me utan att ha blogg. Maila svaret på frågan till [email protected].


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback