Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Natt

Usch vilken dryg natt, gick å lade mig vid 22 tiden, var skit trött, men jag kunde inte somna förräns säkert vid 2 inatt, sen vaknade jag vid 4, var jättepigg, men vad skulle jag göra uppe så tidigt??
Så jag låg och vred mig till halv 6 säkert, och fick halvsova en halvtimme tills Ronny skulle upp,, så då struntade jag i de, så jag gick upp. Vet inte varför jag var/är så pigg. :P

Sitter och pratar med pappa på msn, det är den enda kontakten vi har,, vi pratar lite på msn kanske varannan vecka, typ "hej, hur är det? vad gör du? hur är det med mina syskon? "..
Vi har inte bra kontakt, och har aldrig haft det heller.

Aja, nu ska jag överföra pengar till Therese för ljusgrejerna, sen betala lite grejer jag köpt på tradera.

Sen vid 12 tiden ska jag gå ner på Mora, till mammsen,, och handla lite,,


Kommentarer
Postat av: marlene

ska oxå betala ljus grejor idag:P

2008-04-25 @ 08:42:16
URL: http://marlene1983.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback