Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ny dag

Sol idag igen. :)
Vaknade vid 7, gav Hugo nappen, och sen somnade vi båda om, jag vaknade vid 8 igen av att det var nåt som stimma utanför fönstret, dom ska ju kolla nåt med elementen eller va det nu är här på stormyren..
Och på lappen står det att dom ska göra det denna vecka mellan 8-17 på dagarna, jag är livrädd att dom bara ska storma in kl 8 på morgonen då jag ligger och sover naken haha. Men dom borde väl plinga på först?
Dom har ju huvudnyckeln så dom kan ju gå in när som helst. :P

Aja, har satt igång en tvätt, gett mina älsklingsmissar mat, hör nu att Hugo har vaknat så nu ska jag göra mat åt han, byta bjöja + kläder (morgonrutinerna), sen ge han flaskan,, han håller i den själv nu, för det mesta. :)
Sen ska jag äta frukost.

Ska gå ner till stan ca 13 tiden, så jag är där när mamma slutar kl 14.. Det tar ju inte en timme å gå ner, men.. :P

Byebye


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback