Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag

Jahapp då vare Onsdag då.. Lade mig vid 22 igår, och somnade rätt fort, sen vaknade jag vid 6 när Ronny skulle upp, Hugo hade alltså inte vaknat inatt heller, så skönt när man får sova massa timmar i sträck. :)
Sen somnade jag om och vakna vid 9, då var Hugo vaken. :)

Mammsen ska hit en sväng senare med mina grejer från party lite. Ska bli kul, älskar ljus och grejer. :)

Usch nu måste jag äta, min mage skriiker efter frukost!
Puss så länge

image156     Lite grejer från partylite

                                      

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vilka fina ljus, men du har väl inte beställt ALLA??? ;-))

2008-04-02 @ 10:34:27
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Jessiie

ja klart man får de :)
mocca är fint :)
skönt att han sovit hela natten ;)

2008-04-02 @ 10:49:23
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback