Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sex

Godmorgon!
Tittar på "vakna med the voice", tycker inte om det programmet,, och nu är "fråga Olle" Olle där och tar emot samtal av folk som frågar sexgrejer,, Usch jag blir bara äcklad, den där gubben är äcklig. Det skulle va skillnad om det var en ung snygg kille som pratade om sex, hehe.
Aja,,
Syrran sov här inatt iaf, jag gick å lade mig typ 22, vet inte hur länge hon va uppe, men hon kom iväg till skolan imorse iallafall. :P
Idag ska jag städa, jag städar fan jämt haha, men det är alltid nåt som ska städas,, plocka grejer, dammsuga, damma, torka, diska, m.m.m.m.
Men idag ska jag ta tag i köket.

Och, det snöar ute idag igen såklart,, suck..

Vad ska ni göra idag? Kommentera mera ^^

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback