Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Telefon

Jag måste fixa så vi har nummerpresentation på hemtelen,
har missat flera samtal när jag inte hört att det har ringt, och så kan jag ju inte ringa upp eftersom vi inte har nummerpresentation, och så vore det ju trevligt att se om nån har ringt när vi inte varit hemma. :)

Så, mina vänner, om ni ringer hem och vi inte svarar, så hör jag inte telefonen, och om jag sitter ute på balkongen och glömt att ta med  telefonen ut, så kan jag tyvärr inte ringa upp er. Så ring igen eller pröva på mobilen. :)

Fan vilken huvudvärk jag fick helt plötsligt. :(

Tv3 är stört också, blir myrornas krig helt plötsligt mitt i programmen, hehe.

Hugo har varit lite gnällig nu på eftermiddagen, jag vet inte varför. Han åt vid 13 tiden så han kan inte va hungrig redan, och han har nyss fått ny blöja, så jag vet inte om han har ont i magen eller om det är nån tand på gång.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback