Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Today

Åt vid 16 tiden, vart skit trött efteråt, så jag lade mig en stund, somna ca 30 min, Hugo låg bredvid mig och sov han med, men vaknade av att han började skrika, dags för mat :P
Så han fick sin mat, och vi lekte lite, sen skulle han sova för natten, och han somnade inom 15 min tror jag. Ca 20 tiden. Min son, han är så snäll, och lugn. Det är otroligt alltså, folk blir förvånade av att han är så lugnt som han är. :) Men det är bra hehe. Fast när han har en liten skrik period vet jag inte riktigt vad jag ska göra, han har ju varit lugn ända sen han föddes, och enda gången han skriker är när han är jättehungrig. :P
Så jag är ju ovan vid skriket hehe. :P

Vad ska man hitta på nu då? Sova?
 Vad gör du?

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback