Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

upp & ner

Har vägt mig nu, alltså jag går upp & ner 2 kg hela tiden, va fan,, jag är ute å går jättemycket, cyklar massor, rör mig på andra sätt, äter knappt nå sötsaker eller feta saker, äter nyttig mat + massa frukt/grönsaker, festar nästan aldrig.. Varför händer det inget?? Suck..
Snart ger jag upp.. Jag får väl va världens fetto hela livet då..

nej då, men lite irriterande är det, Jag vill gå ner fort, inte att det ska ta låång tid..
Å inte fan vill jag börja på nåt gym, massa träningsnissar som glor på en bara för att man inte är nån träningsnarkoman..

Förut lyckades jag gå ner massor i vikt, då åt jag piller, kanske ska börja med det igen.. Synd att det är dyrt bara..
Nej jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Elin

Vikten är ett kapitel för sig. Ibland går det supermeagenkelt och ibland bara låser sig allt. Men det låter ju som om du gör miljoner saker rätt så det släpper nog snart.

För mig funkar viktväktarna bäst. Skulle aldrig klara mig utan mina möten och vägningar. Fast ibland är även det kämpigt. Som nu. Fast idag gick jag ner 0,8 fast det inte hade gått bra i veckan. Inte lätt att förstå kroppen alltid.

Lycka till!

2008-04-07 @ 21:17:27
URL: http://systerystern.blogg.se
Postat av: Elin

Kul att du vill hänga på! Viktväktarna är en superbra metod enligt mig. Inte massa förbud och man kan äta väldigt vanligt. Dessutom går man ner i vikt (följer man programmet så går man ner 0,5-1 kg i veckan).

Vägningen är det som många har mest emot då de tror man väger sig inför hela gruppen eller något. Men vägningen är vid sidan av och diskret så det är inget att oroa sig för. Det är faktiskt kul att väga sig när det går ner hela tiden (eller nästan). Kolla in min viktblogg där jag visar mina resultat: http://solvanda.wordpress.com/

gå in på www.viktvaktarna.se och gå in på orter och tider och leta upp den ort som ligger närmast dig. Kom en kvart innan själva mötestiden då invägningen är då. Leta upp lite kuponger på viktväktarsidan eller i någon tidning så blir första mötet billigare.

Hör av dig om du undrar något. Annars kan du också ställa frågor i forumet på viktväktarnas hemsida. Där är det alltid någon trevlig som svarar och ingen fråga är för dum!

2008-04-08 @ 07:14:53
URL: http://systerystern.blogg.se
Postat av: Heléne

jag hittade hit gm elins viktblogg =) Jag tycker som hon =) Häng på!!
Stöd kan man dessutom få genom bloggar o vv-forum..
Lycka till!!

2008-04-08 @ 12:57:15
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback