Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aahh

Jag blir så störd, att folk ens orkar hålla på sådär.
Måste man se ut som en jävla modell för att man ska få va på denna jord eller?
Kan inte folk inse att ALLA SER OLIKA UT, och tacka fan för det,
hur kul hade det varit om alla såg likadana ut?

Men det är väl inget att bry sig om antar jag, det är väl bara värdelösa suckers som sitter hemma framför datorn och letar folk att säga elaka saker om.
Så omoget.




Nu ska vi iaf snart åka ner på stan och handla lite, jag ska köpa lite nytt smink och några vinflaskor,
älsklingen ska köpa nya skor. :) men det finns alltid en risk att när jag gå in i en skoaffär så följer det med ett par till mig också,, hmm.. ; )

Fick nyss ett sms av Marlene, hon ville hälsa på. Men det går ju inte. :(
Men hoppas vi kanske kan ses senare?

Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

knaske kan hitta på nå imorgon eller på torsdag om du kna? jag vaknade nyss för jag somnade å e fortfarande jätte seg:P skoj å få shoppa lite=)puss

2008-08-13 @ 16:23:56
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback