Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aj aj

Konstig natt måste jag säga.
Helt plötsligt vaknar jag av att Ronny ger mig värsta smällen,
tur att det inte var ett riktigt knytnävslag, då hade jag haft blåöga idag.
Nu är det andra (eller tredje?) gången som han verkligen slår mig i sömnen.
Det är lite läskigt, man vet liksom aldrig när smällen kommer.
Sist han gjorde det var säkert över 1 år sen, men..
Han kan ju inte rå för det, han sover ju och drömmer att han slår nån eller nåt och så råkar jag befinna mig där i sängen bredvid honom..
Jag såg på tv förut om människor som gör konstiga saker i sömnen, en gubbe fick lov att spänna fast armarna i sängkanten så att han inte skulle ge sig på sin fru hehe.

Iallafall så vart jag ju såklart livrädd, är inte så härligt att vakna upp av att få ett slag i ansiktet hehe, hjärtat börja slå fort som fan och sen tog det några timmar innan jag somnade om igen..
Så eftersom Ronny somnade igår redan vid 20.00 så fick han pallra sig upp med Hugo kl 7.00 imorse.

Jag gick upp vid 9 efter lite bus med Hugo i sängen, han är så goo, min underbara son :)
Har duschat, och nu har Ronny åkt till Färnäs och ska laga rost på bilen..

Jag ska väl äta lite gröt snart..
Är inge hungrig, men frukosten är ju ganska viktig..

Föresten, när man går ner i vikt så försvinner det ju lite på brösten först, så är det  fan jämt, varför? :P
Det man vill ska försvinna först är ju såklart magen, men neeej det kan ta tid på sig. :P
Så nu måste jag pröva alla mina BHar från innan graviditeten och se om nån passar, eller så måste jag köpa en ny,,
kan ju inte gå omkring med BHar som är för stora, ser ju mongo ut..

Haha skoj å veta va? ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: marlene

ja tuttarna blir alltid mindre först å magen sen:P elakt:P andreas har gjort illa mig i sömnen å förr, jag sov på hans arm å så slog han typ igen den så jag satt fast med halsen:P lite scary men men man kan inte direkt rå för det man gör i sömnen:P



lite jobbigt å gå med en stryjbräda fram å tillbaka för klänningen törs jag inte flytta på :P puss

2008-08-30 @ 10:16:21
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha ola brukar oxå slå mig i sömnen, men oftast så sätter han sig upp och skäller ut mig haha.,. en gång så vaknade han och var skitförbannad på mig, han fråga om jag kunde gå ut i köket och dra ur sladden ur järnspisen, och jag sa att det inte fanns nån jävla sladd till den och då vart han ännu argare och tillslut sa jag att han kunde gå och dra ur den där jävla sladden själv sen somnade han! haha märkligt hihi.

Jo det ska bli spännande med tatueringen :)

Vi vill verkligen att ni kommer om det är så att det bara bli vi fyra, vi kan ju ha kul o mysigt ändå :) hihi.. Ja hoppas att ni får barnvakt, vi ville säga till lite i tid så man har tid att planera lite som tex. barnvakt :) hihi..

Puss och kram

2008-08-30 @ 10:31:45
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback