Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Älskling då..

Ronny´s pappa hade tjafsat med idioten igår (niklas) , gud va många det är som är arga på han, oj oj, rätt åt han. Niklas alltså. :P

Ronny är lite förvånad tror jag över hur många det är som har reagerat så starkt på misshandeln,
han trodde typ att ingen skulle bry sig, men det är jättemånga som har brytt sig. :)

Han har vuxit upp med lite brist på omtanke från människor har jag märkt,
men älskling, du är mer omtyckt än vad du tror!! ♥
( jag vet att han smygläser min blogg :P )


Nu ska jag ringa mammsen och se hur det går för dom, dom har ju varit i Höljes på folkrace sen i Torsdags kväll.
Dom kommer hem idag. :)

Min älskade Hugopojke sover än. :)

Puss


Kommentarer
Postat av: marlene

oki:) puss

2008-08-10 @ 13:49:42
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback