Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Betalt&Uppsagt

Nu har jag betalt lite räkningar, skönt att ha det gjort så slipper vi dom i slutet på månaden iaf. :)
Har även sagt upp lite prenumerationer,, jag har prenumererat på Amelia ett tag, men jag har aldrig tid att läsa dom,, jo jag har tid ibland på kvällen, men då är jag så trött så jag inte orkar koncentrera mig. (har ju koncentrations svårigheter..)

Föresten jag köpte en Jaegermeister idag också, så nu har jag laddat upp med alkohol ifall nåt skoj dyker upp oväntat. : )
Börjar bli lite fest sugen, har inge druckit en droppe alkohol på mer än en månad nu,,
men det är inte alkoholen jag saknar, det är umgänget.
Jaja.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback