Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bra dag

Dagen har varit bra hittils, och det är alltid lika kul att logga in här på bloggen och se såna där snälla kommentarer. :)
Det är då man verkligen känner att det finns mänskliga folk där ute, såna som är snälla!


Har duschat och gett Hugo mat, nu ska jag äta frukost, sen fixa mig..
Ska ner på mora med Jessica en liten stund, sen träffa Sandra.
Sen kanske jag hinner träffa Therese också. :)
Igår var det verkligen flera stycken som undrade om vi skulle ses idag, och jag vill ju såklart träffa allihopa!
Så nu ska jag försöka passa in det så jag hinner träffa flera stycken idag. :)

Älskar mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: marlene

å jag måste jobba:( puss

2008-08-15 @ 12:58:48
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jag mår olika från dag till dag faktiskt. Ganska svårt att komma på vad källan är också. Men det är NÅGONTING som jag inte kan sätta fingret på. >.< Men jag kommer dit så småningom ska du se. :) Idag mår jag relativt bra faktiskt. :D Feels Good. :p



btw gumman ta absolut inte åt dig av alla elaka kommentarer! Du är vacker både inuti och utanpå. <3



Saknar dig med.

Puss

2008-08-15 @ 13:52:56
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback