Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dop present?

Idag ska vi ner på stan och leta dop present till söta Lias, men vad ska man köpa?
Är skitsvårt ju :P
Det finns så få affärer här så risken är stor att man råkar köpa nåt som nån annan också har köpt,,
hittade en jättefin grej på internet, men jag vet inte om den hinner komma hit innan helgen?..
Annars så får vi spara kvittot, så Marlene om ni råkar få dubbelt, så har jag kvittot kvar så ni får byta. :)
OM jag inte hittar på nåt annat skoj ; )


En sån kanske? Hehe nej då :P


Kommentarer
Postat av: Madde

Näää vilken häftig en.. jätte sött tycker jag !

Kram

madde

2008-08-25 @ 16:31:37
Postat av: marlene

haha vilken frän grej:P jag e glad bara ni kommer dit=) puss

2008-08-25 @ 17:12:29
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: frida

jag förstår mig inte riktigt på varför man gör kiss o bajs mjukisdjur :S

2008-08-25 @ 20:50:49
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback