Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredaag

God morgon.

Ikväll blire fest, men som vanligt på morgonen så känner jag verkligen inte för det, det enda jag tänker på är att få sova haha.
Min gospojke har fått välling, så jag ska snart byta om på han och sånt.
Hoppas han är trött och vill sova om nån timme igen,
om jag ska palla av att dricka ikväll så måste jag sova lite.
Kommer nog va ganska lätt påverkad, har inte druckit på nån månad, mens, trött..
Jaja vi får se hur allt slutar.

Fick sms av älsklingen igår, han skrev att batteriet snart va dött på mobilen och han hade glömt laddaren hemma,
sen har jag inte hört nåt mer från han.
Jag hoppas det är så det är, så det inte har hänt nåt ^^
Men jag ska ringa hans mamma senare.

Aja, nu "ropar" min son. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

sv: jo jag tycker det, får se om det blir någon ändring nu då:P puss

2008-08-22 @ 06:55:14
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

secret misson:P kan berätta sen=) puss

2008-08-22 @ 06:56:19
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback