Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hahaha

Nu har Hugo fått välling och somnar nog snart.
Klockan nio ska jag se på Hjälp - jag kan inte sluta fisa på fyran.
Haha måste ju se va de är för komiskt. :P

Har haft massa ljus tända ikväll, det luktar såå gott här i lägenheten nu! :)
Ska kanske på ljusparty imorgon med mamma, hos Vanja..
men jag vet inte, för det är klockan 19, och Hugo ska helst sova kl 20, och det blir lite tajt..
Så vi får se.

Snart Fredag, jag längtar!
Ska bli så skönt att va både karl och barnfri, och bara ha mig själv att tänka på för en kväll.
Jag ska dricka och äta gott, ska verkligen unna mig att njuta av det goda. :)
Jag & syrran måste komma på vad vi ska äta för gott, ska försöka lyxa till det lite. :)

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback