Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home

Kom nyss hem, väntar på att Hugo ska vakna, sen ska han få lite mat.

Fan vilken regnskur det kom när vi var nere på gågatan, och det åskade högt som fan, jag hatar åska. :P

Jag köpte lite smågrejer, sen 4 flaskor vin, 1 flaska champagne ( gott gott =) ) , 2 linnen, 1 parfym..
Var även in på kappahl,, var lite halva rea priset grejer kvar så jag köpte lite smågrejer, men det var faktiskt bara 1 grej till mig, resten till Hugo och Ronny. : )

Såg alldeles nyss reklam för Girl meets cowboy, det måste jag se när det börjar. Tror de börjar den 22a, eller nåt sånt.


Ronny lyssnar ju på radio i hörlurarna hela dagarna på jobbet, han har fått dille på Veronica Maggio haha,
när han sa att hon var bra så trodde jag inte mina öron, det är verkligen inte hans stil på musik. :P
Du är för söt du min älskling ♥

ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH MINA VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/tavling-4.html#comment



Ny tävling med hela 13 vinnare, tycker absolut att du ska vara med, :) Ingen med och tävlar ännu!



Skulle bli riktigt glad om du ville vara med!



Ha en underbar dag/kväll!

2008-08-13 @ 16:45:11
Postat av: louise

vad köpte du för parfym ? :)

2008-08-13 @ 17:46:38
URL: http://cypaz.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback