Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kräftor

Pratade nyss med Anki, hon sa nåt om kräftfest,, åå va sugen jag vart på kräftor. :P
Skulle vilja gå på kräftfest, nån som ska ha en? ;P

Fick nåt ryck nu på eftermiddagen och städade massor, skönt att ha det gjort.
Imorgon ska jag träffa Jessica och senare träffa Sandra.
Fullt upp med andra ord. :)
På Lördag ska jag följa mamma till Falun, moster Inger ska till mormor och morfar och hälsa på i helgen, och vi ska ju få min kusins sons bilbarnstol, så vi ska åka dit och säga hej och hämta den. :)
Fan jag skulle vilja festa på kvällen,, men vi får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott me kräftor=) Hihi. Kul å åka iväg en sväng=)hihi.Puss

2008-08-14 @ 21:36:41
Postat av: Therese

hej hej

vi kan fixa en fräftfest..

jag älskar ju kräftor vi kanske kan gå ut på lördag.det skuulle vara jätte skoj.kramar

2008-08-15 @ 09:35:56

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback