Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lugn och Ro :)

Väckte Hugo vid 19,, stackarn var så trött. Men om han skulle få sova då skulle han inte få i sig nå välling och så skulle han vakna mitt i natten, då blir alla rutiner helt fel.
Så vi lekte och hade skoj till 20, då fick han välling och sen somnade han på en gång.
Det har varit en spännande dag för lillen, hoppas han sover lite längre än 6 imorgon iaf hehe.

Ronny jobbar kväll den här veckan,, så då kan jag få sova lite längre nån morgon, det är rätt skönt faktiskt.
Annars har jag faktiskt inget planerat alls på hela veckan.
Helt tomt i kalendern haha.

Förra veckan hade jag fullt upp varje dag, men nu har jag inget,,
varför ska allt hända på en gång för? :P

Just ja, måste fylla på mobilen också,,
Hugo har dregglat ner mobilen så högtalaren är lite störd så ibland hörs jag knappt.
SUCK, Ronny som inte är tillräckligt uppmärksam på vad Hugo gör. :P
Men huvudsaken är att jag kan skicka sms, ibland hatar jag att prata i telefon, eller ja det beror självklart på vem det är. Men vissa människor, typ bekanta å såna, dom skickar jag hellre sms med. :P
Har man social fobi, eller har haft, så har man telefon fobi också. :P
Men det har blivit såå mycket bättre än för några år sedan, den enda jag pratade med i telefon då var mamma.

Nu ska jag läsa lite bloggar.
Puss

Kommentarer
Postat av: FINA

haha asså det var riktigt längesen jag mådde sådär, jag har aldrig spytt så mkt, fick inte behålla nånting i magen =/ usch det gjorde så ont!



jag kan länka dig också. =)

2008-08-31 @ 20:41:22
URL: http://hellofina.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback