Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mailhackers

Kom på det nu, jag gick in på "skickat" på hotmailen,, igår vid ca 14.50 tiden skickade NÅN mail till alla mina kontakter, och det har INTE jag gjort, så min mail har blivit hackad..
Nu har jag bytt lösen och allt så jag hoppas dom inte kan komma in igen.

Om ni som läser detta har fått ett mail från mig, ta bort det!
I ämnesraden står det " New shopping new life".

Dom som hackade sig in glömde radera mailen dom skickade haha, puckon!
Så jag ser ju allt.
Och alla kontakter står kvar där, ska bara adda dom igen hehe..
Men det gör jag imorgon.
God natt, puss

Kommentarer
Postat av: marlene

va sjukt:P jag öpnnar bara mejl jag vet vad det är för något:) annars brukar det få vara för jag får så mycket skit:P puss

2008-08-05 @ 07:02:12
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: M

Du har inte fått virus då tror du? Vissa virus gör ju så där...

2008-08-05 @ 07:33:40

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback