Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Money Money Money :D

Jag gick alldeles nyss in på våra internetbanker för att se om det står "framtida insättningar" som det brukar göra.
Ville veta hur mycket Ronny kommer få i lön, han fick ju ingen lönespecifikation eftersom han var ledig i Torsdags och Fredags,,
det stod där på framtida insättningar, han kommer få några tusen mer än vad vi trodde. :D
Då var det alltså ett bra tillfälle att beställa datorn. :)
YES fan va skönt!

Och så loggade jag in för att se om försäkringskassan kan behaga sig att betala ut som dom ska,
det stod inget på internetbanken, men på "min sida" på FK står det att det ska utbetalas den 26e som vanligt.
Jag har haft tur, jag har inte haft nåt krångel alls med utbetalningarna av föräldrapenningen,,
det är ju jättemånga som inte fått pengar på flera månader, helt sjukt.

Hade jag inte fått nåt så hade vi väl haft till det viktigaste ändå eftersom Ronny har rätt hög lön..
Men tänk dom som inte har nåt, dom som verkligen är beroende av att få pengarna på rullande band varje månad,
FK tror ju att alla har massa pengar och klarar sig ändå,
va fan man är ju beroende av pengarna man får av dom, tänk om det är folk som inte har mat eller nånting pga FK, alla har liksom inte möjligheter att fixa pengar på annat sätt eller att ta tillfälliga lån.
Ett sånt stort bolag som FK borde inte ens riskera att det blir som det är nu, kaos med nya systemet eller va fan de var.
Jaja, man blir så arg iallafall, usch.

Nu har Hugo somnat, så nu ska jag duscha.
Puss




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback