Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

No virgin :P

Tog precis oskulden på brännaren på datorn hehe,
det gick så bra så. Va smart jag är ibland alltså, jag är mycket mer teknisk än vad folk tror. :)
Det vart Kurt Nilsen - Rise to the occasion,, jag tycker den är bra, hela skivan är bra. :)

Natten har då inte varit rolig,, tur att jag lade mig i skapligt tidig tid igår,,
katterna lekte med en jävla påse som prasslade jättehögt, dom slutade fan inte heller, så till slut gick Ronny upp ock tog bort påsen,, stackarn,, men han skulle upp då iallafall ( 4.00 ) ..
Sen hoppade Tic upp i sovrumsfönstret och börja käka på blommorna, det verkligen knastrade när hon tuggade, och så höll hon på att ha ner blomman på golvet..

Såå irriterande! När jag väl har börjat höra nåt sånt där ljud så kan jag verkligen inte somna om om ljudet fortsätter,,
Ronny råkade somna om, så han kom lite försent tror jag, får se vad han säger när han ringer på rasten klockan 9..
Men han får ju börja en halvtimme senare och sluta en halvtimme senare om han vill,, nice med skift ibland..

Katterna gav inte upp,, dom började busa som fan, sprang omkring i hela lägenheten och sprang in i dörrarna och allt,, det lät kan jag lova. Ibland får dom sina damp ryck, skitdryga haha.

Så jag låg och halvslumrade tills min sötnos vaknade klockan 6..
Han vägrade somna om,, jag gav han välling och hoppades att han skulle somna om, men icke.
Så nu sitter jag här och väntar på att han ska bli trött,,
han leker med alla leksaker på golvet, längtar tills på Fredag då vi ska till BVC,
jag hoppas han har gått upp lite mer i vikt nu, har inte vägt han på 2 månader så det ska bli spännande.

Fan datorn fick för sig att göra nå uppdateringar och startades nyss om.
TUR att det här inlägget hade sparats på bloggen. :P

Nu ska jag kika vidare,,
puss


Kommentarer
Postat av: marlene

sv:vet itne om den gick på tv:P jag har den på dvd:P fick du mitt sms om lägenheten? puss

2008-08-27 @ 08:23:19
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

jobbit med irriterande ljud, jag e oxå sådär:P å ibland hör jag köksklockan som tickar å då kan jag inte sluta irritera mig på detP: fast den egentligen knappt låter nå alls:P puss

2008-08-27 @ 08:25:46
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

sv: jag gjorde en anmälan men vet inte om jag vill bo där:P haha det e så jobbigt med grannar överallt men elen ingår juh, å så var det juh på första våningen. ska prata när andreas kommer upp. puss

2008-08-27 @ 08:51:41
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback