Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nörd

Nu sitter Ronny fastklistrad vid nya datorn, jag fick lov att lägga mig en stund nu på eftermiddagen, var såå trött.
Datorn fungerar bra verkar det som, det är lite konstigt bara att den är så tyst, den här gamla tjuter ju när man har laddaren i, och batteriet är så kasst så laddaren måste alltid sitta i.
Ronny sa att jag fick den gamla, han ska ha den nya.
Så är det jämt, jag ska alltid ha det gamla trasiga haha.
Nej då, nu har vi 2 och det är bra ifall man inte har nåt annat att göra på kvällarna :P
Sitter som värsta nördarna framför varsin dator. :P

Har hittat en dop present också, hihi. :)
Det skulle tydligen va dåligt väder på Söndag,, det är så typiskt, vi ska gå ner till kyrkan,,
jaja blir det för dåligt väder så får vi fixa skjuts.
Man vill ju inte sitta i kyrkan och se ut som en dränkt katt haha.

Nej nu ska jag lägga Hugo.
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback