Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

nr 5

Ringde morastrand nyss, tänkte fråga hur det blir med uppsägningstiden på den här lägenheten,,
och då frågade jag vilken plats jag låg på, jag ligger på plats 5.. så det är väl så gott som kört.
Men men det kommer väl fler 4or snart hoppas jag. :)

Det finns ju nån 3a på klockarhagen, men dit vägrar jag flytta, aldrig mer.
Har aldrig bott på värre ställe, och det bor så mycket puckon där, usch.
Mitt störda ex till exempel haha.

Ronny har iaf åkt till jobbet, jag och Hugo har ätit lite lunch, ska nog packa lite tradera paket,
Hugo försöker klappa negern just nu, negern ligger på klösgrejen, det ser så kul ut hehe,
mina gosmissar är så snälla mot Hugo :)


Kommentarer
Postat av: marlene

hoppas ni får den=) ja mora centrum e stort:P hihi

2008-08-19 @ 15:35:09
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Åååh vad kul det skulle får vara för dig, ronny och Hugo att få en större lägenhet. :D håller tummarna för er skull

Åååh gosmissarna också saknar dina missar Nina. ;)



Puss

2008-08-19 @ 23:05:42
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback