Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ont

God morgon! :)
Var en lite dryg natt igen, och känner jag min son rätt så kommer han bli trött om ca 1-2 timmar, så då får jag sova en stund till..
Har lite ont i magen/ryggen idag,, undrar om det är det "roliga" på gång som kommer så lägligt varje månad?..
Den har ju varit väldigt oregelbunden efter förlossningen, så man vet aldrig när den kommer. :P

Det börjar fan bli kallt ute, vi har ju öppet lite i sovrummet, och nu vill man nästan inge gå upp pga att det är kallt..
Men stänger vi fönstret så blir det skitvarmt där inne och då är det omöjligt att sova,,
Vi får stå ut helt enkelt tills vi får en större lägenhet. :)
Jag hoppas fan både jag & Marlene får dom på rödmyren, då blir vi grannar.  Skulle va skitskoj tycker jag. :)


Kommentarer
Postat av: marlene

ja det hade varit så skoj om vi blivit grannar:) ja lias snurrar jämt på den där hatten:P hihi puss

2008-08-14 @ 08:34:17
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo den är otroligt rymlig och jag trivs jätte bra med den :) Men då har jag ju miljoner andra väskor också :)



Du ska nog se att han snart vill hjälpa till att dammsuga, min son han är 2år gammal, han vill gärna redan nu städa dammsuga och så. Han blir skita arg om jag inte låter honom ta och dammsuga lite granna i sitt rum eller i vardagsrummet. Du ska nog se du får en städpojk du med ler men säg det är underbart trevligt att dom vill hjälpa till. Hur gammal är sonen din?

2008-08-14 @ 08:52:10
URL: http://mammajessica.blogspot.com/
Postat av: Carro

Hoppas jag med! Detta är inte kul :(

2008-08-14 @ 08:56:53
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, visst var de söta? Jag saknar dem massor. Men man får ju acceptera att de är borta. De lever ju inte så länge.

Jobbigt det där med sovrummet! Min sambo och jag har samma problem. Kallt om man har fönstret öppet, men man dör av värmeslag om man stänger det. Fast värst hos oss är nog grannarna över oss, som aldrig går och lägger sig. :S

Ha en fin dag!

2008-08-14 @ 09:23:58
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback