Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

öö wierd!

Var precis på maxi och tog ut paketet, som jag trodde var one tree hill boxar som syrran köpte genom min användare på tradera.
Men det jag tog ut var ett paket med 4 pyjamasar i storlek 62,, hmm,, jag har inte köpt nå såna, Hugo kan inte ens ha 62. :P
Jag fattar noll!
Va ska jag göra me dom då? Slänga? ..
Det stod ingen avsändare heller..

Bara inte den där människan har lurat oss,, syrran köpte 2 dvd boxar för 491 spänn,
men det kan de inte va, vi vann den auktionen igår kväll..
Jaja, konstigt :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysko:P jag e hos stina så jag har ingen kopntakt med omvärlden:P men jag lever iallafall:) puss

2008-08-20 @ 16:00:45
Postat av: Helen

Hmm konstigt gumman!! Säkert nån jävla utläning som lurat dej!!!! Puss

2008-08-20 @ 20:34:27

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback