Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så kan de va

Vi kom hem lite sent igår, ca 21.30,, Hugo brukar sova senast 20.00.
Han var trött,hungrig och gnällig innan vi kom hem, men sen åt han och somna på en sekund.
Man tror ju att när dom är vakna längre så ska dom sova längre på morgonen,
men så är det inte.. Han vaknade 5 ,, men somnade om, som tur var, till 9..
Förut när det har råkat blivit sent så har han vaknat 5 och vägrat somna om,, dom blir väl övertrötta antar jag,,
därför är det rätt viktigt med alla rutiner..

Men men det var min tur att gå upp med han imorse och jag klagar inte, jag fick ju sova till 9 iaf. :)

Brorsan fick åka hem igår, ska dit och hälsa på nån dag, han får inte lyfta nåt tungt alls på 1 månad, och det är ju folkrace nästa helg, 3dagars eller nåt sånt,, men han får inte åka. :P
Läkarna sa att hade han väntat med att åka in till akuten 1 dag, så hade blindtarmen gått sönder och då hade han dött. :(
Tänk vad nära man är att förlora nån närstående egentligen, allt händer fortare än vad man tror.
Hemskt.

Men nu ska vi inte tänka så, vi ska va positiva. :D

Idag ska Ronny hjälpa sin styvpappa att koppla in stereon i traktorn,
han har lovat mig att han ska diska också. :)

Jag ska plocka ordning i min garderob,, ligger kläder över hela golvet hehe,, blir lätt så när man har bråttom och ska byta om. ; )
Jag ska flytta in en liten hylla dit också så jag kan ställa mina skor lite bättre,
gud jag är så dåligt på att hålla iordning allt haha,
jag organiserar allt bra, allt har sina ställen liksom, men när jag är trött eller har bråttom så läggs inte allt på sina ställen ändå. :P
Och det resulterar i att det ser ut som ett kaos här. :P

Det kommer lite bilder senare idag, så titta in sen igen.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback