Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sussa sött

Har nyss badat min gulleplutt, han fick en liten kallsup, stackarn vart livrädd. :(
Men sånt händer ju också,, det är ju inget farligt liksom..
Nu ligger han i sin mysiga säng och äter välling. :)
Säger man äter välling eller dricker välling? Jag vet inte jag. :P

Imorgon ska vi ner på mora, efter att älsklingen har slutat, han ska köpa nya skor, och jag ska in på bolaget och köpa lite mums mums.
Nån vinare, och nåt annat gott.
Måste passa på att köpa hem lite nu när vi har extra pengar. :)
Är ju gott att bara ta ett glas vitt ibland liksom.

Måste träffa Helen nån dag igen! Hittade en söt grej på KappAhl som jag bara fick lov att köpa. :)
Är så kul att nån av ens vänner fått en flicka, är så kul med flickkläder! :)
Det är dags att träffa Marlene lite också, bara hon har tid så. :P

Föresten så är ljuspartyt flyttat. Jag skulle ju ha den 25 Augusti, men vi flyttade det till den 26 Augusti.
Så ni vet mina vänner. :) Den 26/8 kl 18.00.

Fick mina partylite grejer av mamma igår också, en söt ljushållare, votivljus och teljus. :)

Bye bye så länge..



Kommentarer
Postat av: frida

synd att man inte bodde i mora..hade vart skit kul med ljusparty :D

2008-08-12 @ 20:06:00
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: marlene

du har ljus här oxå:P har bara 255poäng:( jo det kommer juh fler men det e bara det att jag vill ha den:P hihi vi har juh kikat på den å allt innan han la ut den men det gick juh inte att vi tog över den för morastrand:( puss

2008-08-12 @ 22:22:26
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

sv: hihi ja dom sover inte alls lika mycket längre:P men när dom väl gör det så e det skönt:) vad ska tant göra idag då? puss

2008-08-13 @ 08:36:50
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback