Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tidsfördriv

Snodde den här listan av Jessica :)

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Hugo,som alla dagar :)
Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov faktiskt :)
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Pratade med mamma
Det sista du sa högt: Jag sjöng nån liten trudilutt hehe
Vad har du druckit idag: Vatten,ett glas mjölk imorse
Vad var det senaste du åt: Ett tuggummi, om det räknas?.. annars spagetti och köttfärssås vid 17..
Vad var det senaste du köpte: lite mat..
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig just nu: Grått och trist
Godaste glass-smaken: vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Sover du tungt: Ibland,,
Drömmer du mycket: ja verkligen, och dom känns så sanna, det är läskigt.
Mardrömmar: Ibland
Vilket ämne är roligast i skolan: När jag gick i skolan var det engelska, det enda jag var bra på, har mvg :)
Trivs du med ditt jobb: jobbar inte just nu..
Favoritlåt just nu: Kid rock, sweet home alabama
Vad ser du om du tittar åt höger: Min motionscykel
Vad gör dig glad just nu: Hemligt ;)
Vad ska du göra härnäst: Vet inte, fördriva tiden så Ronny kommer hem snart
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Choklad
Klädsel just nu: Grå tunna "finbyxor" , vitt halterneck, grå kofta
Musik just nu: Ingen
Höstplaner 2008: Tatuera mig, köpa ny dator, ge Hugo en värlsbäst 1 årsfödelsedag :)
Hur många kuddar sover du med: 1 tunn jävel hehe, kan inte sova med mer, får ont i nacken..
Morgon- eller nattmänniska: Det är lite olika..
Vem är viktigast för dig: Hugo, Ronny, familjen, vännerna
Bio eller promenad: Båda
Är du kittlig: Ja, lite föör mycket,,
Snarkar du: När jag är förkyld kanske
Stjärntecken: Fiskarna
Äckligaste insekten: Småkryp, typ skalbaggar, spindlar
Vad vill du jobba som? Inredare, eller på kontor, älskar att fixa med papper hehe
Stökigt eller välstädat? Jag vill ha välstädat, men det är inte det lättaste just nu..
Anser du att du är stark? Jadå
Vad längtar du mest efter just nu? Vet inte
Hur svarar du i hemtelefonen? har ingen
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Typ "hallå" eller "heeej"
Antal timmar sömn inatt? eftersom jag fick sovmorgon så vart det ca 8 timmar
Sov du ensam? Nej
Vem sov hos dig senast: Ronny och Hugo :)
Vad ser du fram emot? Mycket
Vad vill du ha just nu? Vet inte riktigt

Vem längtar du mest efter? Ronny  :)
Vilken buss åker du oftast? Åker aldrig buss..
Vilken årstid är det nu? höst
Anser du dig själv snygg? Snygg vetifan, men lite söt..
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa! det är skit lugnt! :) <3<3<3

2008-08-18 @ 22:07:24
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback