Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tystnad

Just nu är det så tyst i lägenheten, Hugo sover, alltså ingen skrikig pojke här.
Och Ronny jobbar. Inte ens tvn är på, jag njuter av tystnaden!

Hugo har varit så skrikig ett tag nu, är nog pga tänderna. Och efter ett tag glömmer man bort hur tystnad är.

Är faktiskt skönt att va hemma ensam (utan Ronny) idag, ikväll ska jag se på film.
Ingen Ronny som är hemma och ska ha datorn eller se på sitt älskade Discovery Channel.
Så när Hugo har lagt sig ikväll är jag fri, jag kan göra nästan vad jag vill. :D
Den känslan var det längesen jag hade. :)
Men det behövs ibland.

Kom nyss hem från brorsan,,

Min storebror Adde & Kerstin kom hem från semestern igår, dom har åkt runt i Sverige i en vecka,, och Adde ringde imorse, dom kom hit, Hugo fick en skjorta och en myströja , sen gick dom, dom skulle till lillebror Mattias.
Efter ca 10 min ringde han igen, då undrade han om jag skulle följa, ja självklart sa jag. :)

Så Hugo fick lite käk, vi bytte om sen åkte vi. Var hos Mattias & Maria i nästan 2 timmar, pratade massor. :)
Vore kul om man kan börja träffa dom lite oftare,, har ju inte hänt så jäkla många ggr eftersom jag och Maria inte har gått ihop,, hon har varit så jävla elak mot Mattias, och jag sa såklart vad jag tyckte. Som vanligt hehe. :P
Eller inte bara jag, typ alla i min familj har varit hatiska mot henne, men nu har hon ändrat sig, hon är jättetrevlig.
Så vi ger henne en chans till. :P

Sen handlade jag på willys, ska baka lite kakor hade jag tänkt, så man kan bjuda hit folk på lite kaffe och kaka hihi.

Nu ska jag snart fixa nån mat, och Ronny har rast nu kl 17 så jag antar att han ringer, han brukar ringa varje rast. :P

Puss





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback