Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Varva ner lite..

Har precis druckit lite grönt te och målat naglarna  i väntan på att Ronny ska komma hem. Skönt att bara sitta och varva ner lite innan jag ska sova.
Eftersom han jobbat kväll den här veckan är han ledig imorgon. :)


Fick nya tider till föräldraträffarna idag, i september och oktober,, får se om jag ska dit..
Har bara varit på en hittills, och jag gillade det inte.. Så vi får se om jag ger det en chans till..

Imorgon ska jag dammsuga igen, sen kommer svärmor.
sen får vi se vad vi hittar på. Har lust att umgås med nån.
På Lördag ska vi upp tidigt för att åka till Furuvik,, ska bli såå skönt att få se nåt annat en dag!!

Imorgon fyller min underbara Carro 21 år! :) Grattis grattis!!



Och det är 080808.. Ronny sa att det skulle va fest för alla 08-or då haha. :P
Jaja. :P

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback