Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vilken dag..

Vilken dag det har varit,,
först imorse bakade jag, sen hade vi besök några timmar, jag var såå trött, men Hugo vaknade så fort jag lade mig ner, syrran kom hit, jag satt och var som en zombie, Ronny kom hem ( han var inte borta länge alls idag :) ) ,
sen gick syrran och då fick jag äntligen sova. Låg i 2 timmar. :) Jag har nog haft feber, frös ena stunden så jag låg under värsta täcket, sen höll jag på att svettas ihjäl.. Hoppas det bara var tillfälligt..

Sen har jag lagat mat, busat med Svipp, plockat i sovrummet, sen kom mamma & Hans och hämtade Svipp,,
dom var ju i Norge idag, Hans vet att jag älskar makrill, och varje gång han är i Norge köper han norsk makrill åt mig. :) Så gott! Så idag fick jag massa burkar. :)
Dom hade besökt nån ljusfabrik där, jag fick ett handgjort ljus, jättefint. Det gnistrar och grejer ; ) hehe..

Brorsan (Mattias) ligger på akuten också, inflammation i blindtarmen, så det blir nog operation.
Ska hälsa på han imorgon.


Nu har Ronny lånat en mobil av sin mamma så nu är han kontaktbar igen. :)

Hörde idag vem det var som slet bort Niklas (idioten) från Ronny, det var Gomba.
Han är snäll han. :)
Back & co stod tydligen och tittade på har jag hört, så jävla dålig stil, Ronny och dom har varit så täta kompisar innan jag vart gravid, då umgicks vi jämt med dom,
sen när jag vart gravid så hörde man ingenting från dom..
Äh orka bry sig, dom är bara omogna och det enda dom gör är att ragga fjortisar och supa.

Hörde idag också att Niklas har blivit jagad av ett gäng med basebollträn HAHA,
så kan det gå. ^^
Han kommer inte komma undan nu kan jag lova, vet hur många som helst som vill slå ihjäl han typ.
Dom behöver ju inte döda han direkt, men dom kan ge han stryk som fan så han får tillbaka,
han misshandlar ju folk flera gånger i veckan, så han har ju fanimej stora problem.

Nu ska jag surfa runt lite,,
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback