Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wiiiii :)

Det var jag var rädd över var att jag inte har haft mens sen i slutet på Juni,,
så jag funderade på om jag var gravid..
Och jag var så rädd för jag känner mig inte redo att få ett till barn, det är lite för tidigt. :P
Och en abort skulle jag aldrig klara av att göra..

MEN idag fick jag mens :D
Har nog aldrig varit lika glad som nu över att få mens HAHA

Jag har ju kopparspiral, och chansen att bli gravid med en sån är 1 / 200..
Har haft den sen Januari, och min mens har varit väldigt oregelbunden, har hoppat över nån månad här och där..
Och jag läste lite på internet om andra folks erfarenheter av kopparspiralen,
endel har haft mens konstant i flera månader, medans endel inte har haft det på ett halvår..
Så det är väldigt olika..
Jag vet egentligen inte varför jag var så orolig nu. :P



Kommentarer
Postat av: marlene

ibland blir man glad av att få den där skiten:P skulle heller inte klara av å göra abort. puss

2008-08-21 @ 22:17:36
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Em.

Jag har p-stav, och min mens kan försvinna i flera månader också :D Iofs är jag ganska van, så jag tycker mest det är skönt :P

2008-08-22 @ 22:42:18
URL: http://grytpinne.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback