Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeees

Jag har fått ett erbjudande på en av lägenheterna jag har sökt, en av dom 2 på hallonstigen.
Jag hoppas hoppas hoppas!!!!

Det har kommit ut en trea nu också, men Marlene sa att det var stimmigt väggen bredvid där så dit vill jag nog inte flytta, jag skulle bli galen hehe.
Men jag lade intresseanmälan iallafall..

Jag hoppas verkligen vi får den här 4an, guuud va skönt med större!

Tycker synd om Marlene, du som verkligen ville ha större lägenhet nuu. :(
Men det kommer nog en snart som ni får. :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: marlene

ja vi får väl en någongång:P hoppas ni får en gumman, det behöver ni=) puss

2008-08-19 @ 09:40:50
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback