Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

*Brrrr*

Ja fy satan va kallt det är ute, här är det -16, ute hos mamma är det -20.
Det är is på insidan av våra fönster,,, good, not..

Jag & Syrran har iallafall varit nere på stan, hämtat ut tågbiljetterna,
handlat lite, bland annat 2 snygga klänningar på cubus, är ju rea :D
Och en barbapapatröja till Hugo på Åhlens.
Och present till Lias som fyllde 1 här om dagen :)

Så nu har både jag och syrran lite nytt att ha på oss på nyårsafton :)
Jag kommer få beslutsångest som vanligt och pröva allt 20 ggr innan jag är klar..

Köpte även nån gegga på apoteket till Ludde ..
mamma gav han medans jag höll i, det gick rätt bra,, får hoppas han fick i sig lite extra vitaminer och mineraler :)
Det verkar gå framåt iallafall, Ronny får sköta han medans jag är borta,
och om det inte blivit bättre då så åker vi till veterinären,,
när jag pratade med jourveterinären i lördags så sa han att vi skulle försöka få i Ludde allt möjligt så skulle vi se att det vart bättre.. så jag försöker lita på det..
OM Ludde skulle bli sämre när jag inte är hemma så får Ronny ringa mamma så får dom åka till veterinären,
men jag hoppas vi slipper det.

Jag saknar min Ludde som var så otroligt dryg när han inte fick sitt torrfoder som han älskade,
han vill inte ens ha det nu och det var han tokig i förut..
:(

Men men vi får försöka se positivt på alltihop..

Nu ska jag packa, sen fixa lite foton som Anki ska få, måla naglarna,
duscha, platta håret, m.m..

Imorgon kommer jag nog inte hinna skriva nåt, vi åker vid 10.. men jag ska försöka skriva nåt mer idag.
Annars får ni ha det så bra så länge, jag lånar Ankis dator sen och uppdaterar :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh vad skönt att komma iväg :) hihi.. Hoppas ludde blir bättre!! håller tummarna... <3

2008-12-29 @ 15:45:27
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: marlene

har inga pengar på kortet gumman men allt är bra med oss iallafall=) skoja att du får komma iväg iallafall=) ha så kul nu å njut av att få vara lite mamma ledig:) puss

2008-12-29 @ 19:10:18
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback