Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Buus <3

 

Dom 2 första bilderna går att trycka upp för att se större :) (för det kanske är nån där ute som inte vet det:P )

Vi har varit ute & busat en liten stund, så nu har Hugo fått lagomt med frisk luft :)
Vill ju inte va ute för länge, men vill inte ha han inne hela tiden heller.
Han tyckte det var så roligt att åka, både ensam & med sin pappa i en backe :)
Jag tror Ronny tyckte det var kul också hehe :)

Har pratat med min far i telefonen idag, en av mina fastrars man har opererat bort en hjärntumör här om dagen,
lite nervöst är det, jag hoppas att allt gått bra!!
Och pappa har en depp period nu igen, men det händer ju ofta,,
alla i min familj lider av depression ..
Han vart då glad när jag berättade att Hugo går nu. :)
Det var lite kul.

Och så frågade jag han om han hade hört nåt om idioten( den i lördags), om han hade sagt nåt,,
pappa känner ju hans pappa,, men han hade inte hört nåt,,
man vet ju aldrig, idioten kan ju snacka som fan och förvrida allt,,
men pappa sa att om han kommer hit igen så ska jag ringa polisen,
han kan inte bara tränga sig in i MITT hem.

Jag fattar inte varför han håller på, det som gjorde att allt började hände för flera år sedan,
och han har fått pengar & allt borde va uppklarat, men han ger sig inte, han ska väl ha mer,
jävla giriga fanskap.
Han har ju skickat sina kompisar för att slå ner Ronny flera gånger förut,
så jävla fegt.
Varför kan han inte VA EN MAN och komma hit och prata med oss NYKTER och städad?!
Om det är nåt så kan han väl fanimej bete sig som en normal människa!
Han är ju fan 26 eller nåt, han borde väl va liite karl av sig,, han är ju inget barn liksom,,
Ähh fan va jag blir störd på han.

Nu ska jag hänga tvätt medans Hugo sover.
Puss

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Tack :)

2008-12-03 @ 13:51:09
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Jessica

FAn vad trött jag blir pådessa människor som hela jävla tiden ska slåss.. varför lnte bara gå vidare i livet? och kanske försöka skaffa sig ett liv?? .. är det han jag tänker på? T-----R?

o vilka gulliga bilder du har lagt ut!!! :)

2008-12-03 @ 13:51:45
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jady depperioder inte inte roliga. Men man kommer ju tyvärr inte ifrån dom.

Alltså sorry Nina om jag inte kommenterat lika mycket nu på sistonde det är bara det att jag har haft fullt upp med allting.. Nu ska jag ha mer tid tycker jag. ^^



Puss

2008-12-03 @ 14:52:24
URL: http://roosie.blogg.se/
Postat av: frida

vilka sköna bilder. Pappor brukar tycka det är minst lika roligt som barnen att åka snowracer ler hoppas det går för personen som opererats.

2008-12-03 @ 17:26:18
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback